AK Parti Kayseri Milletvekili Dr. İsmail Tamer, Berat Kandili nedeniyle mesaj yayımladı.
Tamer, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Rahmet ve Feyzin sağanak gibi yağdığı mübarek Berat Kandilini kutlamaktayız. Berat Kandili, günahlarımızdan, kötü ahlakımızdan kurtulmaya vesile olan Af ve Marifete kavuştuğumuz mübarek bir gecedir. Rabbimize, ailemize, çevremize ve Devletimize olan sorumluluklarımızı düşünüp kendimizi sorgulamalı İlahi Rahmeti kazanmak için güzel ahlakı kazanmaya çalışmalıyız. Bu mukaddes geceyi en faydalı bir şekilde geçirme dileği ile tüm vatandaşlarımızın Berat Kandili'ni kutluyor, selam ve saygılarımı sunuyorum."
(SK)
03.07.2012 12: 40: 38
TSI
NNNN - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Milletvekili Tamer'den Kandil Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.