Erzincan'da öğrenciler Emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret ettiler.
Erzincan Bahçelievler Anaokulu öğretmen ve öğrencileri Polis Haftası etkinlikleri kapsamında İl Emniyet Müdürü Doğan İnci'yi makamında ziyaret ettiler. Minik öğrenciler yapmış oldukları karanfilleri hediye olarak getirdikleri ziyarette KANKA polisler tarafından kapıda karşılanınca, öğrenciler hem çok şaşırdılar hem de çok sevindiler. İl Emniyet Müdürü Doğan İnci'nin yakın ilgisini gören minikler mutluluk içerisinde polis haftasını kutladılar. Anaokulu öğrencilerinin getirdiği hediyeler dolayısıyla memnuniyetini dile getiren İl Emniyet Müdürü İnci çocuklara çeşitli hediyeler verdi. Polisler için hazırladıkları karanfilleri büyük bir heyecanla yaptıklarını belirten öğretmenler, bugünün çocukların hayatında özel bir anlam taşıyacağını ifade ederek polis haftasını kutladılar. - ERZİNCAN
Son Dakika › Yerel › Minik Öğrencilerden Emniyete Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.