İzmit Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan mobil ekiplerin mahallelerdeki çalışmaları devam ediyor.
10'ar kişiden oluşan 2 grup halindeki mobil ekipler, mahallerde detaylı temizlik çalışması yapıyorlar. Yetkililer, mobil ekiplerin şimdiye kadar 48 mahallede çalışmayı tamamladığını belirterek" ekipler, gittikleri mahallede girmedik cadde sokak bırakmıyor. Bütün mahallerdeki çalışma tamamlandığında, ikinci kez çalışma başlatılacak. Günlük rutin çalışmalarından farklı olarak mobil ekiplerce gerçekleştirilen çalışma ile mahaller tertemiz hale getiriliyor" dediler. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Mobil Ekipler 48 Mahalleyi Bitirdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.