Kula Belediyesi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Süreko Firması ortaklığında düzenlenen Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında, çocuklarda çevre koruma bilinci uyandırmak amacıyla Sıcak Kan Çocuk Tiyatrosu tarafından "Mutluluk Ormanı" adlı oyun sahnelendi.
Kenan Evren İlköğretim Okulu Konferans Salonu'nda sergilenen, çevrenin korunması ve ağaç sevgisi temalı çocuk tiyatrosu 4 seans olarak gösterildi, ilköğretim birinci kademede eğitim gören bin 500 öğrenci tarafından izlendi. Öğrenciler tiyatro gösterisi boyunca keyifli zaman geçirdiler. Temiz bir çevreye sahip olmanın insanların elinde olduğunun farkına vardılar. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › 'Mutluluk Ormanı' Tiyatrosunu Bin 500 Çocuk İzledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.