Erzurum'un Narman Lisesi, yapımı tamamlanan yeni binasına taşındı.
Narman Lisesi Müdürü Fevzi Akan, 2011 yılı içerisinde ihalesi yapılan ve aynı yıl içerisinde yapım çalışmaları tamamlanan binada eğitim-öğretim hizmeti vermeye başladıklarını söyledi.
Binanın iç donanımında bazı eksikliklerin olduğunu dile getiren Akan, "Bu eksiklikleri de taşındıktan sonra tamamlarız. Ancak yeni lisenin yolunun bir an önce yapılması gerekiyor. Bu konuda gerekli yerlere de müracaat ettik" dedi.
- ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Narman Lisesi, Yeni Binasına Taşındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.