Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, gazeteciliğe olan merakı ile dikkat çekiyor.
Alıcık, gazetecilere yaptığı açıklamada, çeşitli kademelerde görev yaptığını, ancak en çok gazeteciliği merak ettiğini belirtti.
Alıcık, şunları kaydetti:
"Fotoğraf çekmesini çok seviyorum. Anıların ölümsüzleşmesi ne kadar güzel. En güzel kareyi yakalamak için mücadele veren gazetecileri takdir ediyorum. Yeniden dünyaya gelsem gazeteci olmak isterdim" dedi.
- AYDIN
Son Dakika › Yerel › Nazilli Belediye Başkanı'nın Gazetecilik Merakı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.