Nazilli Beş Eylül İlk Öğretim Okulu izcilerinin topladıkları mavi kapaklarla 2 engelli vatandaş tekerlekli sandalye sahibi oldu.
Topladıkları mavi kapakları Nazilli Belediyesine teslim eden öğrencilere Belediye Başkanlığı tarafından verilen tekerlekli sandalyeler, ihtiyaç sahibi engellilere okulda düzenlenen törenle teslim edildi.
Okul Müdürü Osman Nalbantoğlu törende yaptığı konuşmada, izci grubunun daha önce aynı kampanyayla 2 engelliye daha tekerlekli sandalye temin ettiğini belirterek "Engellilerimize destek oldukları için öğrencilerimle gurur duyuyorum" dedi.
Muhabir : Bahattin Albayrak/ Suat Deniz
Yayıncı: Tolga Albay - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Nazilli'de İzcilerin Mavi Kapak Kampanyası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.