Niğde'de 3 Kişi Sobadan Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Niğde'de 3 Kişi Sobadan Zehirlendi

16.03.2012 14:31

Niğde'de meydana gelen iki ayrı olayda karbonmonoksit gazından 3 kişi zehirlendi.

Niğde'de meydana gelen iki ayrı olayda karbonmonoksit gazından 3 kişi zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre, Efendibey Mahallesinde genç kız B.T (22)

sobadan sızan karmonmonoksit gazından zehirlendi. Sobanın bulunduğu odada uyuyan B.T sabah baş ağrısı ve mide bulantısı şikayetini ailesine söyledi. Bunun üzerine genç kızın ailesi soba zehirlenmesi şüphesiyle Niğde Devlet Hastanesine getirdi. Hastanede yapılan muayenede kızın sobadan zehirlendiği ancak durumunun iyi olduğu öğrenildi.

İkinci zehirlenme olayı ise Sazlıca Kasabasında meydana geldi. Anne E.G (38) ile kızı G.G (16) uyudukları odada bulunan sobadan sızan karbonmonksit gazında zehirlendi. Sabah durumu fark eden yakınları tarafından Niğde Devlet Hastanesine kaldırılan anne kızın durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Niğde'de 3 Kişi Sobadan Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement