Gediz Meslek Yüksekokulu Moda Tasarım Bölümü öğretim görevlileri, Konya Selçuk Üniversitresi'nde düzenlenen "1. Sanat Tasarımı Sempozyumu"na katıldı.
9-11 Ekim'de gerçekleştirilen sempozyuma, "Hazır Giyim Sektöründe Marka Oluşturma ve Bir İşletmede İnceleme" konusuyla öğretim görevlisi Seçil Karayel, "Giysi Tasarımında Renk Seçimini Etkileyen Faktörler" konusuyla, öğretim görevlisi Dilek Karayiğit, "Giysi Tasarımında Yenilikçi Bir Boyut: LED Işıklı Elbise Tasarımı" konusunda öğretim görevlisi Nuran Ocakoğlu birer sunum gerçekleştirdi.
Ayrıca düzenlenen tasarım sergisinde, Gediz Meslek Yüksekokulu'nda tasarlanan 6 elbiseyle sergiye katılım gerçekleştirildi. - Kütahya
Son Dakika › Yerel › Öğretim Görevlileri Selçuk Üniversitesi'nde Sempozyuma Katıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.