Okullararası Gençler Satranç İl Birinciliği Müsabakaları 2-3 Mart tarihlerinde yapıldı.
Okul sporları faaliyetleri kapsamında düzenlenen müsabakalar, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü satranç salonunda gerçekleşti.
Müsabakalar, 38 kişinin katılımıyla İşviçre sistemine göre oyuncu başına 60+30 hamle temposunda gerçekleşti.
Turnuvada birinci olan Taha Kuyucuoğlu, Türkiye Okullararası Bireysel Satranç Şampiyonası'na katılmaya hak kazandı.
Muhabir: Ayşe Şensoy
Yayıncı: Rıfat Yerlikaya - KONYA
Son Dakika › Yerel › Okullararası Gençler Satranç İl Birinciliği Müsabakaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.