Konya'nın Beyşehir ilçesinde öğrenim gören bir grup ortaokul öğrencisi, jandarma karakolunu ziyaret etti.
Beyşehir'in Üzümlü Mahallesi'nde bulunan Cengiz Topel Ortaokulu'nda okuyan bir grup öğrenci, kendilerine eşlik eden öğretmenleri ile birlikte Beyşehir İlçe Jandarma Komutanlığı'na bağlı Üzümlü Jandarma Karakolu'nu ziyaret etti.
Jandarma Teşkilatı'nın kuruluşunun 175. yıldönümü kapsamında karakolu ziyaret eden öğrencileri, Karakol Komutanı Jandarma Başçavuş Mehmet Darıcı ve jandarma personeli kapıda karşıladı. Beyşehir'de hizmet binası yeni yapılan bir karakol olan Üzümlü Jandarma Karakolu'nun çeşitli birimlerini gezen öğrenciler, jandarmanın asayiş ve diğer uygulamaları ile yürüttüğü faaliyetler hakkında bilgiler aldı. Karakolda çeşitli ikramlarda bulunulan öğrencilere jandarma'nın kullandığı telsiz sistemleri hakkında bilgiler verildi, ekip araçları ve içerisindeki teknolojik cihazlar tanıtıldı. Öğrenciler, karakoldaki nezarethanesini de inceledi. Öğrencilerin ziyareti toplu olarak hatıra fotoğrafının çektirilmesinin ardından son buldu. - KONYA
Son Dakika › Yerel › Ortaokul Öğrencilerinden Jandarma Karakoluna Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.