Çorum'un Osmancık ilçesinde "Akıllı Kartlı Su Sayacı" uygulamasına geçildiği bildirildi.
Osmancık Belediye Başkanı Bekir Yazıcı, yaptığı açıklamada, uygulamanın ilk olarak abonelerin isteğine bağlı yapılacağını söyledi.
Su sayaçlarının yerine ön ödemeli akıllı sayaçların takılacağını belirten Yazıcı, "Konuyla ilgili birkaç firmayla görüşmelerimiz oldu. Ev sahiplerinin bu uygulamaya tereddütsüz geçeceğini düşünüyorum. Kiracılarda ise gönüllülük esası söz konusu olacak. 30, 60 ile 90 ton üzerinden uygulamayı düşünüyoruz. Vatandaşımız isterse 100 ton kullansın ilk tarifeden kullanmış olacak. Bu uygulamayı kullanabilecek yüzde 20 abonemiz şuanda mevcut" diye konuştu.
- ÇORUM
Son Dakika › Yerel › Osmancık Belediyesi 'Akıllı Kartlı Su Sayacı' Uygulaması Başlattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.