Selçuk ilçesinde bir mahallede çıkan ot yangını itfaiyenin müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.
14 Mayıs Mahallesi Polis Tepesi'nde makilik alanda yangını çıktı. İzmir Büyükşehir Belediyesi Selçuk ve Torbalı İtfaiye gurubunun müdahalesiyle kısa sürede söndürülen yangın, mahalle sakinlerini korkuttu. Zeytin ağaçlarının da zarar gördüğü yangının çıkış sebebi araştırılıyor. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Ot Yangını Mahalle Sakinlerini Korkuttu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.