Sağlık Sen'den Elazığ'a İkinci Şube - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sağlık Sen'den Elazığ'a İkinci Şube

13.09.2013 17:53

Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları sendikası (Sağlık-Sen) Elazığ'da ikinci şubesini açtı.

Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları sendikası (Sağlık-Sen) Elazığ'da ikinci şubesini açtı.

Sağlık-Sen'in Elazığ'daki ikinci şubesi Fırat Üniversitesi'nde açıldı. Konuyla ilgili basın toplantısı düzenleyen Sağlık-Sen Elazığ Şube Başkanı Mehmet Karataş, sağlık çalışanlarının sorunlarını her platformda gündeme getireceklerini belirterek, sorunlara daha hızlı çözüm bulabilmek için ikinci şubeyi açtıklarını vurguladı. Sağlık-Sen'in yeni açılan ikinci şubesi başkanlığına Mehmet Atalay getirildi. Başkan Atalay, sorumluluklarının bilincinde hareket edeceklerinin altını çizerek yeni şubenin üniversite çalışanlarına ve camiaya hayırlı olmasını temenni etti. - ELAZIĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sağlık Sen'den Elazığ'a İkinci Şube - Son Dakika


Advertisement