Şahinbey Belediyesi ocak ayı olağan meclis toplantısı ikinci oturumu Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu başkanlığında belediye meclis salonunda yapıldı.
Şahinbey Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, bir önceki meclis toplantısının oturum tutanak özeti oylamaya sunularak başlayan meclis gündemi 18 madde ile açtı.
Gündeme alınan maddelerden biri ilgili komisyonda çalışmaların devam ettiği için ek süre verilirken, 17 madde komisyonlardan geldiği gibi kabul edildi.
Meclis 1 Şubat 2011 Çarşamba günü saat 14.00'de yeniden toplanmak üzere kapandı.
- GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Şahinbey Belediyesi Meclis Toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.