Sakarya'da TEM Otoyolu çıkışında durdurulan araç içerisinde 11 bin 180 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi.
Sapanca İlçe Emniyet Müdürlüğü Ekipleri, TEM Otoyolu Sapanca çıkışında E.K. idaresindeki şüphelendikleri aracı durdurdu. Araç içerisinde yapılan aramada İstanbul'dan getirilerek piyasaya sürülmek istenilen 11 bin 180 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. - SAKARYA
Son Dakika › Yerel › Sakarya'da 11 Bin 180 Kaçak Sigara Ele Geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.