Salihli Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Gökhan Gürsoy, e-reçete uygulaması ile ilk günde bin 917 kişiye bakıldığını söyledi.
Gürsoy, yeni uygulamaya başlayan e-reçete ile ilgili olarak yaptığı açıklamada, tüm ülkede olduğu gibi Salihli'de de reçetelerin elektronik ortamda yazılmaya başlandığını belirtti. Gürsoy, yeni başlanılan uygulama çerçevesinde herhangi bir sıkıntı yaşamadıklarını ifade etti. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihli'de Bin 917 Kişiye E-Reçete Yazıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.