Salihli Namık Kemal İlköğretim Okulu Müdürü Mesut Korkmaz ve öğretmenler, 4+4+4 eğitim sistemine geçilmesinin ardından okulun bir kısmının ilkokul bir kısmının da ortaokul olacağından tadilat çalışmalarına başladı.
Korkmaz, yaz tatilinde öğretmenlerle birlikte çok fazla masraf yapmamak için bazı tadilatları kendilerinin yaptığını belirterek, "Kendim inşaat işinden anladığım için yapılabilecek ufak tefek işleri yapıyorum. Okulumuzun bahçesine duvar çekilecek. Yeni tuvalet ve kantin yapılacak. Okulumuzun bütçesi fazla olmadığı için elimizden gelen işleri öğretmenlerimle birlikte yapmaya çalışıyoruz" dedi.
Muhabir: Çetin Karabıyık/ Ali Korkmaz
Yayıncı: Ramazan Ercan - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihli'de Müdür ve Öğretmenler Tatilde Duvar Örüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.