Emniyet Müdürü Erkan Taş, Salihli'de yaya devriye uygulamasının başlatıldığını bildirildi.
Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü hırsızlıkla mücadele kapsamında Asayiş Büro, Önleyici Büro ve Polis Merkezi Amirliği'ne bağlı resmi ve sivil toplam 9 ekip yaya olarak polis devriyesi uygulamasına başladı. Yaya devriye uygulamasının Salihli'de ilk kez uygulandığını belirten
Emniyet Müdürü Erkan Taş, şöyle konuştu: "Kentte huzur ve asayişin daha sağlıklı sağlanması amacıyla bu uygulamayı başlattık. Vatandaşlarımızın daha huzurlu dolaşabilmesi ve yaşayabilmesi için başlatılan uygulama ile meydana gelecek
muhtemel asayiş olaylarını önleme konusunda önemli katkı sağlayacağını düşünüyoruz. Uygulama, bankalar, kuyumcular, halkın yoğun olarak bulunduğu yerlerde uygulanıyor."
Son Dakika › Yerel › Salihli'de Yaya Devriye Uygulaması Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.