Salihli'de Yaya Devriye Uygulaması Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli'de Yaya Devriye Uygulaması Başladı

23.01.2012 13:12  Güncelleme: 18:51

Emniyet Müdürü Erkan Taş, Salihli'de yaya devriye uygulamasının başlatıldığını bildirildi.

Emniyet Müdürü Erkan Taş, Salihli'de yaya devriye uygulamasının başlatıldığını bildirildi.

Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü hırsızlıkla mücadele kapsamında Asayiş Büro, Önleyici Büro ve Polis Merkezi Amirliği'ne bağlı resmi ve sivil toplam 9 ekip yaya olarak polis devriyesi uygulamasına başladı. Yaya devriye uygulamasının Salihli'de ilk kez uygulandığını belirten

Emniyet Müdürü Erkan Taş, şöyle konuştu: "Kentte huzur ve asayişin daha sağlıklı sağlanması amacıyla bu uygulamayı başlattık. Vatandaşlarımızın daha huzurlu dolaşabilmesi ve yaşayabilmesi için başlatılan uygulama ile meydana gelecek

muhtemel asayiş olaylarını önleme konusunda önemli katkı sağlayacağını düşünüyoruz. Uygulama, bankalar, kuyumcular, halkın yoğun olarak bulunduğu yerlerde uygulanıyor."

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Salihli'de Yaya Devriye Uygulaması Başladı - Son Dakika


Advertisement