Salihli Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, Antalya'da düzenlenen Tiyatro Şenliği'ne katıldı.
Salihli Belediyesi Şehir Tiyatrosu, oyuncuları Kırmızı Kalem Tiyatrosu ve Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin birlikte düzenlediği 1. Uluslararası Antalya Çocuk Tiyatroları Şenliği'ne katıldı.
Salihli Belediyesi Şehir Tiyatrosu Genel Sanat Yönetmeni Alpay Erdoğmuş, yaptığı yazılı açıklamada, bu sezon sahneledikleri "Soytarılar Okulu" adlı oyun ile şenliğe katıldıklarını belirterek, ekibin oyunlarının turne daveti almasının kendilerini memnun ettiğini ifade etti.
- MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihlili Tiyatrocular Şenliğe Katıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.