Salihlili Tiyatrocular Şenliğe Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihlili Tiyatrocular Şenliğe Katıldı

16.04.2012 16:00

Salihli Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, Antalya'da düzenlenen Tiyatro Şenliği'ne katıldı.

Salihli Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, Antalya'da düzenlenen Tiyatro Şenliği'ne katıldı.

Salihli Belediyesi Şehir Tiyatrosu, oyuncuları Kırmızı Kalem Tiyatrosu ve Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin birlikte düzenlediği 1. Uluslararası Antalya Çocuk Tiyatroları Şenliği'ne katıldı.

Salihli Belediyesi Şehir Tiyatrosu Genel Sanat Yönetmeni Alpay Erdoğmuş, yaptığı yazılı açıklamada, bu sezon sahneledikleri "Soytarılar Okulu" adlı oyun ile şenliğe katıldıklarını belirterek, ekibin oyunlarının turne daveti almasının kendilerini memnun ettiğini ifade etti.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Salihlili Tiyatrocular Şenliğe Katıldı - Son Dakika


Advertisement