İzmit Belediyesi'nin Yeşilova mahallesinde ki şantiyesinde tatbikat yapıldı.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesindeki 116 kişinin katıldığı tatbikat iş güvenliği uzmanı Ömer Camadan nezaretinde gerçekleşti. Camadan, tatbikat öncesi çalışanlara iş güveliğinin öneminden bahsedip, yangın ve doğal afetler hakkında yapılması gerekenler hakkında bilgi verdi. Teorik bilginin ardından yangın söndürme tatbikatı yapıldı. Tatbikatta çalışanların soğukkanlı davranışları dikkat çekti. Yetkililer, benzer tatbikatların sık sık tekrarlanacağını söylediler. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Şantiyede Yangın Tatbikatı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.