Sarıgöl'de Emniyet Tedbirleri Arttırıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıgöl'de Emniyet Tedbirleri Arttırıldı

Sarıgöl\'de Emniyet Tedbirleri Arttırıldı
01.10.2014 11:07

Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürlüğü, üzüm sezonu olması ve Kurban Bayramı’nın yaklaşması sebebiyle ilçede emniyet tedbirlerini arttırdı.

Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürlüğü, üzüm sezonu olması ve Kurban Bayramı'nın yaklaşması sebebiyle ilçede emniyet tedbirlerini arttırdı.

Yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle ilçeye sızması düşünülen yankesiciler, hırsızlar ve dolandırıcılara karşı denetimlerin sıklaştırıldığını belirten Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürü Salih Öztürk, şehir girişlerinde trafik ekiplerinin aralıksız görev yaptığını söyledi. Bu denetimlerde araçların ruhsatları, ehliyet, kask, araç sigortaları, alkol kontrolleri yapıldığını ifade eden Öztürk, asayiş ekiplerin de şüpheli kişilerin GBT sorgulamalarını yaptığını belirtti. Öztürk ayrıca, hayvan pazarında vatandaşları dolandırıcılığa karşı uyarmak amacıyla el broşürleri dağıtıldığını sözlerine ekledi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sarıgöl'de Emniyet Tedbirleri Arttırıldı - Son Dakika


Advertisement