Şırnak'ın Silopi ilçesinde yeni imara açılan yerleşim yerlerinde kanalizasyon çalışması sürüyor.
Silopi Belediye Başkanı Hüsnü Yıldırım, yaptığı açıklamada, ekipler tarafından kanalizasyon şebekesi olmayan Yenişehir Mahallesi'ne 1 kilometre kanalizasyon hattı döşediğini, yeni imara açılan yerlerde çalışmalarının sürdüğünü söyledi.
Su ve kanalizasyon çalışmalarının kentin birçok noktasında devam ettiğini kaydeden Yıldırım, "Yenişehir Mahallesi'nde yeni yerleşim alanları olmasından dolayı çalışma başlattık. Bu alanlarda yeni kanalizasyon hattı döşeniyor" dedi.
- ŞIRNAK
Son Dakika › Yerel › Silopi'de Kanalizasyon Çalışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.