Sinop İl Özel İdaresi'nin Yeni İş Sezonu Açılışı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sinop İl Özel İdaresi'nin Yeni İş Sezonu Açılışı Yapıldı

11.06.2012 16:24

Sinop İl Özel İdaresi'nin yeni iş sezonu, düzenlenen törenle açıldı.

Sinop İl Özel İdaresi'nin yeni iş sezonu, düzenlenen törenle açıldı.

Sinop Valisi Ahmet Cengiz, İl Özel İdaresi bahçesinde düzenlenen törende, Sinop İl Özel İdaresi'nin 7 gün 24 saat hizmette olduğunu söyledi.

Sinop'un 2012 sezonunun hayırlı geçmesini dileyen Cengiz, "Bu yıl da yol konusunda ciddi bir biçimde seferber olmamız lazım. İşçilerimiz işine sahip çıkarak, 4 elle değil 8 elle sarılıp, bu kısıtlı imkanlarda bu işlerin üstesinden gelmeliyiz" dedi.

Sinop İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Orhan Alpay ise belediye mücavir alan dışındaki köy ve bağlılarının altyapı hizmetlerini gerçekleştirmek için ellerindeki imkanlarla çalışmalarını sürdürdüklerini bildirdi.

Konuşmaların ardından dua eşliğinde kurban kesilerek yeni iş sezonu açıldı.

Muhabir: Halit Gümüş/ Fatma Kalay

Yayıncı: Orhan Topal - SİNOP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sinop İl Özel İdaresi'nin Yeni İş Sezonu Açılışı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement