DSİ Genel Müdürlüğü İçme Suyu Daire Başkan Yardımcısı Bülent Çakın ve beraberindeki heyet, Şuhut İçme Suyu Arıtma Tesisi'nde incelemelerde bulundu.
Şuhut Belediye Başkanı Recep Bozkurt'u da ziyaret eden heyet, daha sonra arıtma tesisinde incelemelerde bulundu.
Ziyarete, İçme Suyu Arıtma Tesisleri Şube Müdürü Cengiz Özcan, Planlama Şube Müdürü Tayfur Ercan da katıldı.
- AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › Şuhut İçme Suyu Arıtma Tesisi'nde İncelemede - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.