Süleymanpaşalı Tenisçiler Turnuvadan Madalya ile Döndü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Süleymanpaşalı Tenisçiler Turnuvadan Madalya ile Döndü

Süleymanpaşalı Tenisçiler Turnuvadan Madalya ile Döndü
06.10.2015 19:55

Süleymanpaşa Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü Tenis ekibi, Türkiye Tenis Federasyonu tarafından düzenlenen 14 Yaş Tenis Turnuvası’nda bir birincilik, bir de ikincilik kazandı.

Süleymanpaşa Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü Tenis ekibi, Türkiye Tenis Federasyonu tarafından düzenlenen 14 Yaş Tenis Turnuvası'nda bir birincilik, bir de ikincilik kazandı.

Türkiye Tenis Federasyonu tarafından İstanbul Yeşilyurt Spor Kulübü'nde düzenlenen 14 Yaş Tenis Turnuvası'nda, Tekirdağ Süleymanpaşa Belediye Gençlik ve Spor Kulübü adına Ece Derviş ve Betül Sarıkaya katıldı.

Kıyasıya geçen müsabakalar sonrasında Ece Derviş grubunda birinci, Betül Sarıkaya ise grubunda ikinci olmayı başardı.

Tekirdağ'dan başarılı sporcuların çıkmasından oldukça mutlu olduğunu dile getiren Süleymanpaşa Belediye Başkanı Ekrem Eşkinat, "Süleymanpaşa Belediye Gençlik ve Spor Kulübümüz birçok branşta yüzlerce sporcuya sahip. Ben her başarılı gencimizi gördüğüm zaman şehrimiz adına mutlu oluyorum. Tenis alanında şehrimizi ulusal arenada temsil edip bir birincilik bir de ikincilik başarısını şehrimize getiren sporcularımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. - TEKİRDAĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Süleymanpaşalı Tenisçiler Turnuvadan Madalya ile Döndü - Son Dakika


Advertisement