Yeni eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte Sultanbeyli Belediyesi de okul kantinlerinde denetimlerine başladı.
Halk sağlığını önemseyen Sultanbeyli Belediyesi gıda denetimleri yapıyor. Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri ilçe genelinde bulunan okulların kantinlerini denetledi. Yaklaşık 55 kantinde denetim yapan ekipler, bazı işletmecilere uyarılarda bulundu. Yapılan kontrollerde kantin işletmecilerinden özellikle temizlik konusunda özenli olunması istendi. Ekipler, titizlikle kantinde satılan ürünlerin son kullanma tarihlerine baktı. - İSTANBUL
Son Dakika › Yerel › Sultanbeyli Belediyesi'nden Kantin Denetimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.