(OSMANİYE)- Türkiye'de çeşitli şehirlerde yaşayan Suriyeliler, Beşar Esad iktidarının düşüşünü kutlamaya başladı. Osmaniye'nin Kadirli ilçesindeki Suriyeliler de sokaklarde konvoy yaparak ellerinde Suriye ve Türk bayraklarıyla sevinç gösterisi yaptı.
Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde yaşayan Suriyeliler, konvoy halinde cadde ve sokaklara çıkarak ellerinde Suriye ve Türk bayraklarıyla Beşar Esad iktidarının düşüşünü sevinç gösterileriyle kutladı.
Son Dakika › Yerel › Suriyeliler Esad'ın Düşüşünü Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.