Tosya Belediye ekiplerinin havaların ısınmasıyla birlikte ağaç budaması ile park ve bahçelerin bakımını yapmaya başladığı bildirildi.
Belediye Başkanı Kazım Şahin, gazetecilere yaptığı açıklamada, Kuruçay kenarında bulunan ağaçların yeniden filiz vermesi için budandığını belirterek,
"Betonun soğukluğu yerine yeşilin sıcaklığı ile şehrin çehresini değiştirmeye çalışıyoruz. Belediyeye ait seralarda yetiştirilen çiçekli bitkilerin bahar aylarında toprakla buluşmasıyla birlikte ilçemizde daha güzel bir görünüme kavuşacak"diye konuştu.
Şahin ve beraberindekiler, belediye ekiplerinin yaptığı çalışmaları yerinde inceledi.
Muhabir: Mehmet Ulusoylar/Ferdi Akıllı
Yayıncı: Erdinç Aksoy - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Tosya Belediyesi'nden Park ve Bahçelerde Çalışma - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.