Uyuşturucu Madde Alan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uyuşturucu Madde Alan Genç Hastanelik Oldu

Uyuşturucu Madde Alan Genç Hastanelik Oldu
28.02.2016 12:24

Eskişehir’de, uyuşturucu madde aldıktan sonra fenalaştığı iddia edilen genç, tedavi altına alındı.

Eskişehir'de, uyuşturucu madde aldıktan sonra fenalaştığı iddia edilen genç, tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Yeni Mahalle 2. Dere Sokak'ta uyuşturucu madde alan H.S. (23), bir süre sonra fenalaşarak bayıldı. Yerde yatan genç, çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ambulansıyla Eskişehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan H.S.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Polis, olayla alakalı soruşturma başlattı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Uyuşturucu Madde Alan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement