Eskişehir'de, uyuşturucu madde aldıktan sonra fenalaştığı iddia edilen genç, tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre, Yeni Mahalle 2. Dere Sokak'ta uyuşturucu madde alan H.S. (23), bir süre sonra fenalaşarak bayıldı. Yerde yatan genç, çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ambulansıyla Eskişehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan H.S.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
Polis, olayla alakalı soruşturma başlattı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Uyuşturucu Madde Alan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.