Adıyaman Valisi Abdullah Erin, çadırlarda eğitimlerini sürdüren depremzede öğrencileri ziyaret ederek, onlara ders anlattı
Vali Abdullah Erin, Samsat Kaymakamı Yusuf Yıldırım ve diğer yetkililer ile birlikte Samsat İlçesi Örentaş Mahallesinde çadırda eğitim ve öğretim gören Şehit Jandarma Uzman Çavuş Yusuf Atal İlk ve ortaokulunü ziyaret etti. Öğrencileri sınıflarında ziyaret eden Vali Erin, onlarla sohbet ederek işlenmekte olan İngilizce dersine katıldı.
Öğrencilerin sorunlarını da dileyen Vali Erin, bu zor günlerin sabır ve azimle çalışarak aşılacağını, devletin bütün kurumları ile deprem bölgesinde sıkıntıların en aza indirilmesi için çalıştıklarını ifade etti. - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Vali Erin, Çadırda Öğretmenlik Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.