Giresun Valisi Hasan Karahan, Görele ilçesine bağlı Çavuşlu beldesinde yapımı süren katı atık bertaraf tesisinde incelemelerde bulundu.
Karahan, tesisi gezerek, yetkililerden son durum ve çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Karahan, yaptığı açıklamada, bu çağda denize çöp dökülmesinin vahim bir durum olduğunu belirtti.
Tesisin yüzde 90'lık kısmının tamamlandığını kaydeden Karahan, tesisin hizmete girmesiyle Giresun'un en büyük sorunlarından birinin çözüme kavuşturulacağını kaydetti. - Giresun
Son Dakika › Yerel › Vali Karahan, Katı Atık Bertaraf Tesisini İnceledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.