Yenice İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak atanan İsmail Özden, görevine başladı.
Özden, gazetecilere yaptığı açıklamada, başarılı hizmetlere yenileri ekleyeceklerini söyledi.
Çalışma arkadaşlarıyla azim ve gayretle çalışacaklarına inandığını belirten Özden, " Bizden önce görev alan arkadaşımızın başarılı çalışmalarına yenilerini ekleyeceğiz. İlçeye hizmet için tüm kurumlarla işbirliği içerisinde çalışacağız. Bu konuda inancım tamdır. Üstün bir hizmet anlayışımız olacak" ifadesini kullandı. - Karabük
Son Dakika › Yerel › Yenice İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Özden, Görevine Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.