Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde 20 Mayıs Pazartesi günü su kesintisi yapılacak.
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, alt yapı çalışmaları sebebiyle Yıldırım ilçesinde Arabayatağı, Çınarönü, Vakıf ve Samanlı mahalleleri ile Gürsu ilçesi Kumlukalan Mahallesi ve civarında pazartesi günü 00.30 ile 23.30 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.
(MŞ)
17.05.2013 17: 30: 27
TSI
NNNN - BURSA
Son Dakika › Yerel › Yıldırım ve Gürsu'da Su Kesintisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.