Aydın Süper Amatör Lig takımlarından Yıldızgücü'nde, Tuğlaspor karşılaşmasında alınan beraberlikle birlikte kaçan liderliğin üzüntüsü yaşanıyor.
Tuğlaspor karşılaşmasını değerlendiren Yıldızgücü antrenörü Gürhan Sönmez kötü bir oyun sergilediklerini belirtti. Sönmez şöyle konuştu: "Kötü oynamamıza rağmen önemli pozisyonlar bulduk. Ancak, 1-0'dan sonra ikinci golü bulamadık. Rakibimizi yenebilsek liderliğe yükselecektik"
Hafta sonunda oynayacakları Yıldız Fenerspor karşılaşmasının hazırlıklarını sürdürdüklerini kaydeden, "Bazen futbolda günlük performanslar önemli olabiliyor. Kazanmak için sahaya çıkacağız. Elimizden gelen mücadeleyi sergileyeceğiz" diye konuştu.
Sönmez, takımda kaptan İbrahim'in sakatlığının sürdüğünü sözlerine ekledi. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Yıldızgücü Kaçan Liderliğe Üzgüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.