Eskişehir'de seçilen 'Yılın Doktorları' teşekkür belgeleri Vali Güngör Azim Tuna'nın elinden teşekkür belgelerini aldılar.
14 Mart Tıp Bayramı kutlamaları dolayısıyla yılın doktoru seçilen Yunus Emre Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanı Dr. Hayrettin Dizen ile Tepebaşı İlçesi Uluönder Aile Sağlığı Merkezi Doktoru Dr. Özcan Nazlı, Vali Tuna tarafından makamında kabul edildi. Sağlık Müdürlüğü yetkililerin de katıldığı törenle başarılı doktorlar, teşekkür belgelerini Vali Güngör Azim Tuna'nın elinden aldılar. Vali Tuna, yılın doktorlarını tebrik ederek çalışmalarının devamını diledi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Yılın Doktorlarına Teşekkür Belgesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.