Yolspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yolspor'da Galibiyet Sevinci

20.01.2014 13:20

Bölgesel Amatör Ligi 2. Grup takımlarından Yolspor, ligin ikinci yarısına galibiyetle başlamanın mutluluğunu yaşıyor.

Bölgesel Amatör Ligi (BAL) 2. Grup takımlarından Yolspor, ligin ikinci yarısına galibiyetle başlamanın mutluluğunu yaşıyor.

Kendi sahalarında aldıkları galibiyet hakkında konuşan Teknik Direktör İbrahim Tungaç, Erganispor'u yenerek ligin ikinci yarısına çok iyi bir başlangıç yaptıklarını söyledi.

Oldukça zorlu geçen maçı kazanmayı başardıklarını belirten Tungaç, şöyle konuştu:

"Erganispor ile oynadığımız karşılaşmayı 1-0 kazandık. Ama bu galibiyet çok kolay olmadı. Çünkü rakibimiz bizi çok zorladı. Sonuç olarak sahadan galibiyetle ayrılarak istediğimizi aldık. Bu maçı kazandığımız için mutluyuz. Erganispor'a bundan sonra oynayacakları maçlarda başarılar diliyorum." - Diyarbakır

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yolspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika


Advertisement