İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı tarafından zabıta hizmet personeline "ilk yardım" ve "iş sağlığı ve güvenliği" eğitimi verildi.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Zabıta Eğitim ve Gelişim Merkezi'nde gerçekleştirilen eğitimlerde, 6331 sayılı '"İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu'na dikkat çekilerek, personelin çalışma alanlarında yapması gereken hususlar ve ortaya çıkabilecek risklere karşı alınması gereken tedbirler anlatıldı.
Eğitimlerde İş Güvenliği B Sınıfı Uzmanı Fatma Cebe, meslek hastalıkları ve iş yerinde meydana gelebilecek kazalara da dikkati çekti. İş sağlığı ve güvenliği eğitimi sonrası personele ilk yardım eğitimi verildi. İlk yardımın nasıl yapılması gerektiği konusunda eğitim alan personel, bu bilgileri cansız mankenler üzerinde uygulamaya dökerek öğrendiklerini pekiştirdi.
Son Dakika › Yerel › Zabıtaya Kurum İçi Eğitim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.