Elazığ'da usulsüz olarak avlanan 1 şahıs yakalandı, ele geçirilen 2 keklik ise doğaya bırakıldı.
Alınan bilgiye göre, Kaçak avlanma ile ilgili Doğa Koruma ve Milli Parklar Şubesi ile Keban İlçe Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipler çalışma yaptı. Ekiplerin aldıkları ihbar üzerine yaptığı çalışmada 1 şahıs usulsüz av yaparken yakalandı, 2 canlı keklik ise ele geçirildi. Ekipler, şahsa gerekli yasal işlemi yaptı.
Öteyandan ele geçirilen keklikler ise doğaya salındı. - ELAZIĞ
Son Dakika › 3.Sayfa › Elazığ'da usulsüz avlanan 1 şahıs yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.