Kendini yakan kadın hayatını kaybetti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kendini yakan kadın hayatını kaybetti

Kendini yakan kadın hayatını kaybetti
21.11.2022 18:35  Güncelleme: 18:38

Elazığ'da kendini yakan bir kadın, Samsun'da tedavi altına alındığı hastanede hayatını kaybetti.

Elazığ'da kendini yakan bir kadın, Samsun'da tedavi altına alındığı hastanede hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Elazığ'da üzerine yanıcı madde dökerek kendini yaktığı ileri sürülen Kıymet A. (62), kaldırıldığı hastanedeki ilk müdahalesinin ardından Sağlık Bakanlığı'na bağlı ambulans uçakla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yanık Servisi'ne sevk edildi. 6 gündür Samsun'daki hastanede tedavi altında bulunan Kıymet A., yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamayarak bugün hayatını kaybetti. - SAMSUN

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Kendini yakan kadın hayatını kaybetti - Son Dakika


Advertisement