Mantar Toplamaya Çıktı, Kayboldu Diye Ekipler Seferber Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mantar Toplamaya Çıktı, Kayboldu Diye Ekipler Seferber Oldu

Mantar Toplamaya Çıktı, Kayboldu Diye Ekipler Seferber Oldu
14.11.2017 11:02

Bursa’da, 70 yaşındaki bir kadın, mantar toplamak için çıktığı evine dönmeyince, ekipler seferber oldu.

Bursa'da, 70 yaşındaki bir kadın, mantar toplamak için çıktığı evine dönmeyince, ekipler seferber oldu.

Büyükorhan ilçesine bağlı Yenice Mahallesi'de yaşayan 70 yaşındaki Şükriye Özger, öğle saatlerinde mantar toplamak için evinden çıktı. Şükriye Özger geç saate kadar gelmeyince yakınları jandarmayı arayarak yardım istedi. Jandarma, AFAD, AKUT, BAKUT ekipleri yaşlı kadını bulmak için çalışmalara başladı. Arama kurtarma çalışmalarının sona erdiği ve sabah tekrar devam edileceği duyurulduktan sonra, Şükriye Özger kendiliğinden evine geldi. Eve geldiğinde çok üşümüş durumda olan Şükriye Özger 112 Acil Servis ekipleri tarafından Bursa'ya getirildi. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Mantar Toplamaya Çıktı, Kayboldu Diye Ekipler Seferber Oldu - Son Dakika


Advertisement