Samsun'da Kendini Kalbinden Bıçaklayan Genç Hayatını Kaybetti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Samsun'da Kendini Kalbinden Bıçaklayan Genç Hayatını Kaybetti

28.07.2024 22:15

Samsun'un Çarşamba ilçesinde 22 yaşındaki genç, evinde kendini kalbinden bıçaklayarak ağır yaralandı. Hastaneye kaldırılan genç, yapılan müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Samsun'da kendini kalbinden bıçaklayan 22 yaşındaki genç, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Olay, Çarşamba ilçesi Ataköy Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Emre Yüksekyıldız (22) evlerinde ekmek bıçağıyla kendini kalbinden bıçakladı. Yakınları tarafından yaralı halde bulıunan genç, ambulansla Çarşamba Devlet Hastanesine kaldırıldı. İlk müdahalesinin ardından Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edilen Yüksekyıldız, hastanede yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. - SAMSUN

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Samsun'da Kendini Kalbinden Bıçaklayan Genç Hayatını Kaybetti - Son Dakika


Advertisement