Seyir halindeki otomobil alev alev yandı
BURSA - Bursa'da seyir halindeki bir otomobil alev alev yandı. O anlar kameraya yansıdı.
Olay, merkez Yıldırım ilçesi Millet Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki otomobil bir anda alev aldı. Şoför can havliyle kendini otomobilden dışarı attı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken itfaiye ekipleri yanan otomobile müdahale etti. Yangında can kaybı yaşanmazken otomobil kullanılamaz hale geldi. Otomobilin alev alev yandığı anlar vatandaş kamerasına yansıdı.
Son Dakika › 3.Sayfa › Seyir halindeki otomobil alev alev yandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.