TEM Otoyolu'nda Araç Yangını Paniğe Neden Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

TEM Otoyolu'nda Araç Yangını Paniğe Neden Oldu

TEM Otoyolu\'nda Araç Yangını Paniğe Neden Oldu
25.06.2026 14:22

Kumburgaz mevkisinde seyir halindeki araç yandı, itfaiye müdahale etti, trafik yoğunluğu yaşandı.

TEM Otoyolu Kumburgaz mevkisinde seyir halindeki bir araçta çıkan yangın paniğe neden oldu. Alevlere itfaiye ekipleri müdahale ederken, araç kullanılamaz hale geldi.

Yangın saat 12.30 sıralarında TEM otoyolu Kumburgaz mevkiinde yaşandı. Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki binek araçtan dumanlar yükselince sürücü tarafından emniyet şeridine çekildi. Bir anda alevlerin yükseldi araç için olay yerine itfaiye çağrıldı. Alevlerini sardığı araç kullanılamaz hale geldi. Bölgede trafik yoğunluğu yaşandı. Yangının çıkış nedeni yapılacak olan incelemeden sonra ortaya çıkacağı öğrenildi. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa TEM Otoyolu'nda Araç Yangını Paniğe Neden Oldu - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement