Çin: İran krizinin sebebi ABD'nin zorbalığı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çin: İran krizinin sebebi ABD'nin zorbalığı

08.07.2019 14:30

Çin Dışişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, İran'ın 'İran Nükleer Anlaşaması' çerçevesindeki yükümlülüklerini azaltmasının sebebinin, ABD'nin 'zorbaca' davranışları olduğu belirtildi.

Çin Dışişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, İran'ın 'İran Nükleer Anlaşaması' çerçevesindeki yükümlülüklerini azaltmasının sebebinin, ABD'nin 'zorbaca' davranışları olduğu belirtildi.

Çin Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Geng Shuang, "Elimizdeki veriler, tek taraflı zorbalığın durumu kötüye giden bir tümör olduğunu gösteriyor. İran nükleer krizinin tek sebebi ABD'nin İran üzerinde uyguladığı baskı"  dedi.

- Çin

Kaynak: DHA

Son Dakika Dünya Çin: İran krizinin sebebi ABD'nin zorbalığı - Son Dakika


Advertisement