Belediyede Çalışmak İçin Bin 600 Kişi Başvuru Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediyede Çalışmak İçin Bin 600 Kişi Başvuru Yaptı

Belediyede Çalışmak İçin Bin 600 Kişi Başvuru Yaptı
28.06.2018 15:03

Bingöl Belediyesi bünyesinde 6 ay çalıştırılmak üzere alınacak 250 kişilik işçi için, bin 600 kişi başvuru yaptı.

Bingöl Belediyesi bünyesinde 6 ay çalıştırılmak üzere alınacak 250 kişilik işçi için, bin 600 kişi başvuru yaptı.

Bingöl Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) İl Müdürlüğü, TYP kapsamında kent genelindeki kurum ve kuruluşlarda 6 ay süreyle çalıştırılmak üzere 950 kişinin istihdam edileceğini açıklamıştı. Bu kapsamda Bingöl Belediyesi'nde 6 aylık süre ile 250 kişinin istihdam edileceği programa yaklaşık bin 600 kişinin başvurduğu öğrenildi.

Kültür merkezinde noter huzurunda gerçekleşen kura çekiminde 250 kişi, kura çekiminin ardından 9 Temmuz ile 31 Aralık 2018 tarihleri arasında istihdam edilecek. - BİNGÖL

Kaynak: İHA

Son Dakika Ekonomi Belediyede Çalışmak İçin Bin 600 Kişi Başvuru Yaptı - Son Dakika


Advertisement