Almanya Başbakanı Merkel, İran-ABD gerilimine ilişkin, "Bölge için endişeliyim. Diplomatik girişimleri önemli buluyorum. İletişim kanalları açık olmalı. Gerilimi tırmandırmamak için diplomatik her imkan kullanılmalı." dedi.
Son Dakika › Ekonomi › Merkel: Diplomatik girişimleri önemli buluyorum - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.