Afganistan'da ABD ve Işid Karşıtı Gösteri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Afganistan'da ABD ve Işid Karşıtı Gösteri

12.10.2014 14:48

Afganistan'ın başkenti Kabil'de ABD ile imzalanan İkili Güvenlik Anlaşması ve IŞİD protesto edildi.

Afganistan'ın başkenti Kabil'de ABD ile imzalanan İkili Güvenlik Anlaşması ve IŞİD protesto edildi.

Kabil'in Sinemaye Pamir bölgesinde toplanan göstericiler, yürüyüş düzenledi.

Yüzlerce kişinin katıldığı gösteride, "ABD ile güvenlik anlaşması, ülkenin satılması demektir", "ABD'ye ölüm",  "Yaşasın adalet", "İŞİD'e ölüm",  "Kobani yanındayız" gibi sloganlar atıldı.

Göstericilerden Hafız Rabiyi, ABD güçlerinin Afganistan'da kalmasını istemediklerini belirterek ABD Başkanı Barack Obama tarafından kurulduğunu iddia ettiği yeni hükümeti tanımadıklarını söyledi.

Rabiyi, IŞİD'in Suriye'nin Kobani (Ayn el Arap) kentinde düzenlediği saldırıları da kınayarak IŞİD'in tüm dünya için tehlike oluşturabileceğini ifade etti. - Kabil

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Afganistan'da ABD ve Işid Karşıtı Gösteri - Son Dakika


Advertisement