ANKARA Mehmetçik, sağlık çalışanlarını alkışladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

ANKARA Mehmetçik, sağlık çalışanlarını alkışladı

20.03.2020 22:13  Güncelleme: 22:18

Mehmetçik, sağlık çalışanlarını alkışladıMİLLİ Savunma Bakanlığı, koronavirüs salgını nedeniyle özverili bir şekilde görev yapan sağlık çalışanlarını alkışlayan Mehmetçiğin görüntülerini paylaştı.

Mehmetçik, sağlık çalışanlarını alkışladı

MİLLİ Savunma Bakanlığı, koronavirüs salgını nedeniyle özverili bir şekilde görev yapan sağlık çalışanlarını alkışlayan Mehmetçiğin görüntülerini paylaştı. Milli Savunma Bakanlığı, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın çağrısı sonrası koronavirüs salgını nedeniyle özverili şekilde çalışan sağlık çalışanları için başlatılan alkış etkinliğine destek verdi. Bakanlık, Twitter hesabından, "Tüm dünyanın zorlu bir süreçten geçtiği şu günlerde kahramanca ve fedakarca görevini yaparak tüm milletimize can veren sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyor, Milli Savunma Bakanlığı olarak alkışlıyoruz" notu ile klip paylaştı. Klipte yurt içinde ve dışında görev yapan Mehmetçiklerin, sağlık çalışanlarına teşekkür ederek, alkışladıkları görüldü.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel ANKARA Mehmetçik, sağlık çalışanlarını alkışladı - Son Dakika


Advertisement