Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Aşık Veysel Şatıroğlu'nun Türkçe'ye zenginlik kattığını vurguladı.
Başbakanlık Basın Merkezi'nin internet sitesinde yer alan bilgiye göre Başbakan Erdoğan, Aşık Veysel olarak ünlenen halkozanı Veysel Şatıroğlu'nun vefatının 39'uncu yıl dönümü sebebiyle mesaj yayımladı.
Erdoğan, mesajında, şunları kaydetti :
"Aşık geleneğimizin en önemli, en büyük temsilcilerinden biri olan ve milletimizin gönlünde müstesna bir yer edinen Aşık Veysel, söylediği, yazdığı türkülerle kültür hayatımıza, Türkçemize büyük bir zenginlik katmıştır.
Çilekeş bir yaşam sürmesine karşın genç nesillere vatan ve insan sevgisini aşılayan, Anadolu'nun güzelliklerini aktaran Aşık Veysel'i aramızdan ayrılışının yıl dönümünde rahmetle anıyorum."
- ANKARA
Son Dakika › Güncel › Aşık Veysel'in Vefatının 39. Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.